דרעי בריאיון: "נתניהו עלול להקים ממשלה יחד עם גנץ"

    אסתי פלד 1 Comment on דרעי בריאיון: "נתניהו עלול להקים ממשלה יחד עם גנץ"

    יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' על רקע ההסלמה בדרום והסיורים האינטנסיביים שלו כיו"ר ש"ס בדרום היום | הקואליציה: "האפשרות שנתניהו ירכיב ממשלה עם בני גנץ בהחלט קיימת" | ביטחון מהשטח: "נקבל לא פחות משבעה מנדטים. ש"ס לא תרד מכוחה" | האיום מבפנים: "על מה נואם בני גנץ בועידת איפא"ק? שהכותל שייך לכולם"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישר מהשטח: שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההסלמה הקשה בדרום והפעולה הנרחבת בעזה. הסיורים האינטנסיביים בכל הארץ. הבחירות שבפתח, הקמפיינים והחזרה של כלל הרבנים לש"ס.

    בפתח דבריו התייחס דרעי לתקיפות ברצועה שהחל לפני זמן קצר: "אני לא רוצה להרחיב אבל בשעות הקרובות כולם יראו את התגובה החזקה שלנו על החמאס".

    צריך ראש ממשלה עם ניסיון: "בהרצליה וברעננה לא רגילים לזה, אז התגובה של האזרחים הרבה יותר קשה, אבל אנחנו לא מבדילים בינם לבין תושבי שדרות. בדיוק למצב כזה צריך ראש ממשלה עם ניסיון, אחריות והגיון. אסור לתת את ההנהגה למי שלא מנוסה. לכן אנחנו תומכים רק בנתניהו".

    האם ראה"מ יפנה לש"ס: "אני בטוח שאם נהיה חזקים, רה"מ נתניהו יפנה לש"ס מיד לאחר תוצאות הבחירות".

    הסיור בנתיבות: "מסכים איתך שבהחלט עשינו היום היסטוריה בנתיבות. בהתרגשות גדולה התכנסנו היום עם כל הרבנים והמנהיגים של הציבור הספרדי למען ש"ס. התחייבתי לצרפתיים שנדרוש את משרד הקליטה ואני יעמוד בזה. יש להם פה בארץ 150.000 מצביעים".

    הרכבת הקואליציה: "האפשרות שנתניהו ירכיב ממשלה עם בני גנץ בהחלט קיימת, תוצאות הבחירות יכריעו. כי נתניהו עצמו מעדיף אותנו, אנחנו לא חותרים תחתיו, ועומדים בכל הסיכומים. כל מנדט למפלגות החרדיות הוא קריטי".

    עוד אמר דרעי: "בבחירות נקבל לא פחות משבעה מנדטים. ש"ס לא תרד מכוחה ואף תתחזק".

    מימרן לדרעי: "אני חייב להגיד לך שהקמפיין של ש"ס מוצלח מאוד וממוקד מאוד. אתמול השיקו אצלכם מסר חזק 'בכבוד שלך' שמדבר לקהל המסורתי. שאפו".

    האיום על היהדות: "כן יש לנו אויב הבחירות האלו, אלו שרוצים תחבורה בשבת ונישואים אזרחיים. תראה על מה נואם בני גנץ בועידת איפא"ק? שהכותל שייך לכולם. וכי יש מישהו שלא יכול להיכנס היום לכותל? אז על מה הפרובוקציה הזו? שיהיה ברור לכולם בני גנץ ולפיד לא ירכיבו את הממשלה הבאה. זה לא יקרה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      .למה עלול ?
      הלוואי ותהיה אחדות בעם.
      שס חייבת לדחוף לאחדות.שס לא הוקמה
      בשביל גובים.רק בשביל תלמודי תורה.